It’s 4:58pm and we’re Open until 5:00pm

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile înainte de a utiliza acest site pentru a plasa o comanda.

ACORDUL DE UTILIZARE

  1. Canalele de comenzi pizza charlie , inclusiv orice componenta a acestora pot fi utilizate numai

cu scopul si în conformitate cu conditiile de acces si utilizare precizate aici, care trebuie citite cu atentie înainte de utilizare.

  1. Prevederile mentionate în continuare, respectiv conditiile de utilizare a canalelor de comenzi pizza charlie de catre orice persoana, constituie contractul (denumit în continuare „Contractul”)

dintre Furnizor si orice persoana le utilizeaza, denumita în continuare “Utilizator” si/sau „Cumparator”.

  1. Utilizarea canalelor de comenzi pizza charlie , presupune capacitatea legala necesara pentru

legarea unor raporturi contractuale, astfel ca utilizarea canalelor de comenzi pizza charlie constituie o declaratie privind îndeplinirea urmatoarelor conditii (i) împlinirea vârstei de 18 ani; (îi) inexistenta unor circumstante care afecteaza capacitatea legala si (iii) acceptarea deplina a prevederilor din

acest Contract. Daca oricare dintre aceste conditii nu este îndeplinita, trebuie sa încetati imediat

utilizarea.

  1. Utilizarea de catre orice persoana a oricaror functionalitati a canalelor de comenzi pizza charlie creeaza, automat si fara alta formalitate, calitatea de Utilizator în sensul acestui Contract. Daca nu sunteti de acord sau nu acceptati, fara limitari sau calificari, conditiile de utilizare va rugam sa încetati utilizarea. Vizitarea, folosirea sau Comandarea produselor afisate implica acceptarea conditiilor de utilizare, indiferent de metoda de comanda folosita.
  2. Pentru a asigura respectarea conditiilor de acces si utilizare, Utilizatorul / Cumparatorul se obliga sa verifice la momentul fiecarei accesari ultima versiune a conditiilor de utilizare a canalelor de comenzi pizza charlie . Utilizarea chiar si în cazul omisiunii Utilizatorului de a analiza conditiile de utilizare, reprezinta acordul explicit al Utilizatorului de acceptare a respectivelor conditii.
  3. Furnizorul nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre utilizator a unor informatii incorecte sau incomplete.
  4. În cazul în care Furnizorul considera o cerere sau o comanda ca fiind incompleta sau incorecta, poate cere detalii suplimentare Utilizatorului folosind adresa de e-mail sau numarul de

telefon de contact furnizat de acesta sau poate sterge cererea fara nici o înstiintare a Utilizatorului, daca acesta nu poate fi contactat.

  1. Furnizorul îsi rezerva dreptul de a trimite notificari privind serviciile oferite precum si anunturi din partea unor terti, atunci când acestea pot fi în folosul utilizatorilor.
  2. Furnizorul îsi rezerva dreptul de a nu onora livrarea unor produse sau servicii al caror pret

este gresit si nu se încadreaza în grila preturilor companiei. În acest caz, cumparatorul / utilizatorul /

clientul va fi contactat si va avea optiunea de a confirma comanda la pretul corect sau de a o refuza.

  1. Furnizorul îsi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor; de asemenea, îsi rezerva dreptul de a corecta eventualele omisiuni sau erori în afisare care pot surveni în urma unor greseli de redactare, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta în prealabil. Aceste erori nu obliga Furnizorul la nici o actiune.
  2. Furnizorul îsi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu utilizatorii / cumparatorii ce manifesta un comportament si un limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau care au debite în istoricul colaborarii.
  3. Furnizorul nu îsi asuma raspunderea, în nici o situatie, pentru nici o dauna, pricinuita direct sau indirect, suferita ca urmare a utilizarii sau a întreruperii utilizarii ori a lipsei regularitatii

informatiilor si serviciilor furnizate pe acest site.

  1. Orice alte acorduri prealabile sunt înlocuite prin prevederile prezentelor conditii de utilizare.

SERVICIILE DISPONIBILE

  1. Prin Canalele de comenzi pizza charlie , Furnizorul ofera Utilizatorilor/Cumparatorilor o interfata prin care acestia se pot înregistra si/sau pot plasa o comanda pentru achizitionarea unuia sau mai multor Produse asa cum sunt ele afisate si/sau disponibile in cadrul canalului de comanda ales de Utilizator.

COMANDAREA PRODUSELOR

  1. Cumpararea produselor se face contra cost, în conditiile specificate în cadrul sistemului aferent canalului de comanda ales.
  2. Cumpararea produselor se poate face prin înregistrarea Utilizatorului cu datele corecte solicitate. Utilizatorul poate cumpara produse în conformitate cu preturile si conditiile de livrare disponibile in acel moment la nivelul sistemului, respectiv canalului ales.
  3. Sistemul online, operatorii call center sau cei din magazin vor colecta datele relevante privind Utilizatorul si Comanda acestuia, respectiv numarul de telefon, adresa si/sau alte date de identificare a Utilizatorul si tipul de Produse Comandate;
  4. Utilizatorul/Cumparatorul raspunde pentru acuratetea si corectitudinea datelor personale furnizate la momentul înregistrarii.
  5. Furnizorul va lua toate masurile necesare pentru prepararea si livrarea corespunzatoare a Produselor comandate si va onora comenzile primite de la Utilizator/Cumparator în conditiile prevazute în cadrul canalelor pizza charlie ;
  6. Furnizorul raspunde pentru onorarea comenzilor primite de la Cumparator si pentru conformitatea Produselor furnizate Cumparatorilor. Furnizorul raspunde pentru rezolvarea oricaror reclamatii sau probleme sesizate de Utilizator/Cumparator în legatura cu calitatea Produselor, cu livrarea acestora sau în legatura cu orice alte aspecte legate de prepararea, vânzarea si livrarea Produselor, dupa preluarea comenzii. Exceptie fac situatiile în care Utilizatorul/Cumparatorul nu a pus la dispozitia Furnizorului date de contact complete si corecte (de ex. adresa eronata sau incompleta, nume sau numar de telefon gresit )
  7. Furnizorul raspunde pentru acuratetea si actualitatea informatiilor puse la dispozitie utilizatorilor, prin intermediul canalelor de comenzi pizza charlie .
  8. Prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
  9. Prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Furnizorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Furnizor, în orice situatie în care este necesara contactarea Cumparatorului.

LIVRAREA sI PLATA

  1. Furnizorul va lua toate masurile necesare pentru prepararea si livrarea corespunzatoare a Produselor convenite, în baza comenzii facute de Utilizator.
  2. Plata comenzii se face de catre Utilizatorcatre Furnizor, prin modalitatile puse la dispozitie de acesta din urma.

LIMITE DE ACCES sI UTILIZARE

  1. Utilizatorul/Cumparatorul va folosi pentru accesarea si utilizarea canalelor de comanda pizza charlie Online propriile sale echipamente, sisteme si programe (Smartphone, Tableta, PC, conexiune internet, browser etc.). Desi Furnizorul a depus eforturi pentru asigurarea accesibilitatii si utilizarii interfetei tehnice incluse, pentru accesarea/furnizarea prin internet („online”) a informatiilor aferente pizza charlie Online, Furnizorul nu raspunde pentru compatibilitatea echipamentelor, sistemelor sau programelor folosite de Utilizator cu interfata tehnica inclusa în pizza charlie Online.
  2. Utilizatorul nu poate copia, publica, descarca, transmite, vinde, utiliza în aplicatii sau proiecte proprii sau ale unor terti, nici intermedia sau înstraina în nici un mod materialele (texte, imagini, secvente video sau audio etc.) publicate în pizza charlie Online, fara acordul prealabil scris al Furnizorului, exceptând cazul în care în pizza charlie Online se prevede explicit altfel.
  3. În utilizarea pizza charlie Online si/sau pentru contractarea ofertelor din pizza charlie Online sunteti de acord sa nu: (i) utilizati pizza charlie Online pentru a trimite junk e-mail, spam, mesaje în lant, scheme piramidale sau orice alte mesaje nesolicitate, comerciale sau în alt mod; (îi) afisati, transmiteti, publicati, distribuiti sau difuzati materiale sau informatii care sunt defaimatoare, ilegale, obscene, indecente, amenintatoare, abuzive, de hartuire sau ilegale; (iii) afisati, transmiteti, publicati, distribuiti sau difuzati materiale sau informatii care ar putea incita la discriminare, ura sau violenta fata de orice persoana sau un grup, pe criterii de rasa, religie, handicap, nationalitate sau în alt mod ilegal; (iv) amenintati, abuzati, perturbati sau sa încalcati în orice mod drepturile legale (inclusiv drepturile la intimitate) ale altor persoane; (v) utilizati orice informatii sau materiale în orice maniera care încalca un drept de autor, brevet, marca comerciala sau alt drept de proprietate ale oricarei persoane; (vi) sa încarcati fisiere care contin un virus, viermi, troieni sau date corupte care pot afecta functionarea calculatorului sau a proprietatii altuia; (vii) colectati sau stocati informatii personale despre alte persoane, inclusiv adrese de e-mail; (viii) faceti reclama sau sa oferiti cumpararea sau vinderea de bunuri sau servicii în orice scop comercial, cu exceptia cazului în care mijlocul de comunicare pus la dispozitie de Site permite în mod specific astfel de comunicari si numai pentru categoria de servicii si/sau bunuri prevazuta explicit; (ix) va prezentati ca având o alta identitate în scopul de a însela ori induce în eroare alte persoane; (x) încalcati legile sau regulamentele în vigoare; (xi) accesati/utilizati Site-ul/ofertele în orice mod care ar putea dezactiva, suprasolicita sau afecta Site-ul/contractarea ori derularea ofertelor sau care ar duce la interferenta cu alta parte care utilizeaza si beneficiaza de Site/oferte; (xii) afisati, transmiteti, publicati, distribuiti sau sa difuzati materiale sau informatii pe care nu aveti dreptul de a le transmite potrivit legii sau unui contract ori unei relatii contractuale sau fiduciare (de mandat), cum ar fi de informatii privilegiate sau informatii confidentiale dezvaluite în cursul raporturilor de munca sau al executarii unui acord de confidentialitate; (xiii) alterati rezultatele de evaluare ori sistemul de evaluare a ofertantilor/Utilizatorilor prin autoevaluare sau alte procedee cu efect similar, precum evaluarea pozitiva a unui ofertant cu care aveti relatii de rudenie, de afiliere sau altele care presupun o decizie interesata; (xiv) încercati sa obtineti acces neautorizat la oricare dintre oferte, alte conturi, sisteme

de computere sau retele conectate la Site/oferte prin hacking, spargere de parola sau prin orice alte mijloace.

  1. Orice încalcare a acestor limitari poate duce la blocarea accesului Utilizatorului/Cumparatorului si/sau la suspendarea contului de utilizator, precum si, dupa caz, la sesizarea organelor în drept pentru aplicarea sanctiunilor contraventionale sau penale. Aceleasi prevederi se aplica si tentativei.

ÎNREGISTRAREA UTILIZATORULUI

  1. În cazul unei Comenzi Online este necesar sa va înscrieti, respectiv sa creati un cont si vi se va cere sa finalizati procesul de înregistrare prin furnizarea unor informatii si înregistrarea unui nume de utilizator si/sau alte informatii pentru utilizarea interfetei tehnice si achizitionarea de produse. Utilizatorul este responsabil pentru corectitudinea informatiilor furnizate la înregistrare si pentru pastrarea confidentialitatii datelor si informatiilor inscrise in sistem sau comunicate Furnizorului pentru achizitionarea efectiva a produselor.
  2. În nici un caz Furnizorul, nu vor fi raspunzatoare pentru nici un fel de pierderi directe sau indirecte aferente si pentru nici un fel de daune care ar rezulta din divulgarea de catre dumneavoastra a datelor si informatiilor furnizate pentru achizitionarea efectiva a produselor.
  3. Înregistrarea Utilizatorului/Cumparatorului în vederea comandarii de produse poate fi amânata sau refuzata atunci când nu sunt furnizate informatiile necesare solicitate, precum si atunci când Utilizatorul are o situatie care genereaza un conflict de interese incompatibil cu oferta Furnizorului, cu securitatea pizza charlie Online sau cu activitatea Furnizorului si/sau a oricareientitati asociate cu acesta.

DREPTURI DE AUTOR. PROPRIETATEA INTELECTUALa

  1. Aceste conditii de utilizare sunt protejate de legile privind dreptul de autor si nu pot fi utilizate de alte persoane sau entitati de orice fel, prin modificare sau copiere, fara acordul prealabil si scris al autorului.
  2. Furnizorul îsi pastreaza toate drepturile de proprietate intelectuala cu privire la continutul publicat/furnizat prin intermediul pizza charlie Online (texte, imagini, secvente video sau audio etc.).
  3. Scopul permis pentru utilizarea canalelor de comanda pizza charlie este obtinerea de informatii si accesul la serviciile oferite de Furnizor. Nu sunt permise: •copierea, multiplicarea, distribuirea, arhivarea sau pastrarea, prin orice mijloace, inclusiv electronice, magnetice sau computerizate, a materialelor si informatiilor existente pe acest website; • încercarea de a interveni, prin orice mijloace, în continutul acestui site sau a sistemelor online de comanda, stergerea sau modificarea prin orice mijloace a materialelor si informatiilor publicate, sau îcercarea de a actiona în acest scop;• încercarea de a scana, sonda sau a testa vulnerabilitatea oricarui sistem din reteaua Furnizorului sau accesarea oricaror servere sau servicii din reteaua acestuia si care nu sunt publice, fara autorizatie explicita în scris din partea furnizorului; • încercarea de a interveni în functionarea serverelor de hosting prin orice mijloace, inclusiv atacarea acestora prin “flooding” sau “DOS”;• folosirea oricaror adrese de e-mail publicate prin intermediul website-ului pentru distribuirea lor pe liste de mailing, pentru trimiterea de e-mailuri comerciale (“spamming”) sau pentru orice alt scop în afara de trimiterea de e-mailuri personale justificate, fara acordul scris al posesorilor acestor adrese; • crearea de legaturi cu acest sistem on-line ale altor site-uri sau invers, fara un acord prealabil scris. În situatiile în care acest lucru se întâmpla fara acordul scris al furnizorului aceasta nu îsi asuma responsabilitatea pentru website-urile neafiliate.
  4. Reproducerea, copierea, multiplicarea, vinderea, revinderea sau exploatarea, folosirea serviciilor sau informatiilor puse la dispozitie de furnizor prin intermediul sistemului Pizza charlie, într-un mod care violeaza legislatia româneasca sau internationala în materie de drept de autor si proprietate intelectuala, implica raspunderea civila sau penala pentru astfel de actiuni.
  5. Furnizorul îsi rezerva dreptul de a împiedica prin orice mijloace si de a solicita sanctionarea conform legislatiei în vigoare a persoanelor implicate în distrugerea sau alterarea website-lui sau aplicatiilor, a continutului, securitatii acestora sau încercarea de a ataca sau discredita produsele, serviciile, angajatii sau clientii sai sau ai partenerilor sai. Orice eventual litigiu în legatura cu acest website este de competenta instantelor de drept din România.

NULITatI

  1. Daca oricare din clauzele acestui Contract va fi declarata de o instanta competenta ca invalida, ilegala sau inaplicabila din orice motiv, respectiva clauza (orice termen/conditie) va fi înlaturat(a) iar restul clauzelor (termenilor si conditiilor) vor ramâne în vigoare, continuând sa produca efecte, fiind obligatorii si executorii. În cazul unei astfel de nulitati, clauzele, termenii si/sau conditiile anulate vor fi înlocuiti/înlocuite cu altii/altele adecvate în termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data la care hotarârea judecatoreasca de declarare a nulitatii are efect juridic

LEGEA APLICABILa & INSTANtA DE JUDECATa

  1. Acest Contract va fi guvernat si interpretat în conformitate cu legile din România, iar orice dispute sau litigii dintre parti în legatura cu acesta vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Bucuresti, România.

PROGRAMUL DE PUNCTE DE LOIALITATE
Disponibilitate

Programul de acumulare si utilizare puncte de loialitate este disponibil exclusiv pe canalele pizza charlie Online, incepand din 13 decembrie 2023.

Beneficiari

Toti utilizatorii care isi creeaza cont pe unul din canalale de comanda “pizza charlie”, respectiv www.pizzacharlie.ro sau aplicatia mobila disponibila in Google Play, Play Store si Huawei Gallery.

Conditii generale. Acumularea si utilizarea de puncte.

La fiecare comanda efectuata prin canalele pizza charlie Online se vor acorda puncte dupa raportul 1 leu platit = 10 puncte acumulate

Punctele se acorda doar pentru valoarea produselor din cos, dupa ce au fost scazute alte reduceri/discounturi, vouchere si valoarea punctelor de loialitate folosite la plata, dupa caz.

Punctele se acorda doar pentru comenzile finalizate si achitate.

Situatia punctelor acumulate si utilizate se va regasi intr-o sectiune dedicata din Contul de utilizator online.

Punctele acumulate pot fi utilizate pentru achitarea produselor din sectiunea Loyalty, semnalizate special ca fiind disponibile pentru plata cu puncte.

In cazul anularii unei comenzi, punctele primite vor fi anulate, iar punctele eventual folosite pentru achitarea ei vor fi returnate in cont.

Punctele de loialitate nu sunt transmisibile si au o valabilitate de 180 de zile calendaristice de la data primirii lor.

Regulile si conditiile de aplicabilitate a programului de puncte de loialitate pot fi modificate fara un anunt prealabil.

POLITICA DE CONFIDENtIALITATE. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Ultima actualizare: Noiembrie 2021

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului în care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. Vom afisa pe website-ul nostru ultima versiune modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acesteia.

stim ca prelucrarea datelor cu caracter personal este un subiect cât se poate de serios, de aceea, aceasta procedura descrie în detaliu fiecare flux din interiorul organizatiei, în care sunt procesate datele cu caracter personal ale clientilor, partenerilor, potentialilor clienti sau ale vizitatorilor platformelor de comanda.

Provocarea cea mai mare este aceea de a securiza aceste date împotriva prelucrarilor neautorizate, fara consimtamântul persoanei vizate si numai pentru scopurile pentru care s-a obtinut acordul.

Întreprindem eforturi majore pentru pastrarea în siguranta a informatiilor si a preferintelor dvs. stim cât de important este sa va simiti în siguranta atunci când sunteti în mediul online, de aceea va asiguram de confidentialitatea datelor, având în vedere ca în acest moment va aflati pe o conexiune criptata (SSL) prin care, informatiile transmise sunt criptate si sunt procesate de noi doar cu acordul dvs. Retineti, oricând în decursul colaborarii noastre, va puteti exprima optiunea cu privire la procesarea datelor dvs. cu caracter personal.

Procesarea datelor dvs. este necesara pentru a va furniza serviciile pe care le solicitati. În acest sens, noi luam mai multe masuri de securitate pentru a va proteja în mediul online. Una dintre masurile întreprinse de noi pentru a asigura transparenta si proportionalitate este aceea de elimina colectarea inutila a unor date cu caracter personal si minimizarea datelor pe care le colectam. De aceea, solicitam doar informatiile de care avem nevoie si le stocam pentru îmbunatatirea experientei dvs.

Furnizarea datelor personale nu implica obligativitate din partea utilizatorilor, iar acestia pot refuza furnizarea acestor date în orice circumstante si pot solicita în mod gratuit stergerea acestora din baza de date.

Pentru a face posibila facturarea, expedierea si livrarea comenzilor plasate, trebuie ca utilizatorul sa fie de acord ca furnizorul sa colecteze si sa prelucreze datele înscrise, conform cerintelor Legii nr. 679/2016 (GDPR). Refuzul de a oferi informatiile solicitate, fac imposibila îndeplinirea scopului, respectiv asigurareavg serviciilor furnizate.

Conform cerintelor Legii nr. 679/2016 (GDPR) pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, furnizorul are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate. Furnizorul a implementat o serie de masuri tehnice si organizatorice pentru prevenirea riscurilor ce pot aparea în cadrul prelucrarii datelor cu caracter personal.

Aceste masuri au rolul de a proteja informatiile la nivelul organizatiei împotriva incidentelor de securitate.

La nivelul organizatiei, s-au întreprins urmatoarele masuri de securitate si organizatorice pentru reducerea riscurilor:

Certificatul SSL – are rolul de a securiza schimbul de informatii prin Internet. Acesta cripteaza informatiile, înaintea ca acestea sa circule prin Internet. Informatiile criptate nu pot fi decriptate decât de serverul caruia ii sunt adresate. Acest lucru garanteaza ca informatiile trimise catre un website/platforma online nu vor fi furate, interceptate, prelucrate;
Back-up automat – setat la un interval de timp pentru garantarea informatiilor si pentru ca toti clientii sa fie siguri ca informatiile si preferintele furnizate de ei nu dispar si nu sunt distruse, pierdute sau incorecte în cazul unei erori a serverului;
Filtre antivirus care previn infiltrarea continutul malitios sau a unor virusi care pot prelucra datele în mod neautorizat sau care le pot transmite catre alte entitati sau persoane care nu au obtinut consimtamântul persoanei vizate;
Protejarea continutului profilului de client prin introducerea unei reguli de generare a parolei mai complexe. Se solicita clientului, la crearea contului, o parola care sa îndeplineasca un criteriu de complexitate mai mare (alfanumeric + caractere speciale);
Securizarea modulelor si a scripturilor care comunica în interiorul platformei. Se verifica în mod constant functionarea elementelor implicate în interactiunea client-server, server-client;
Verificarea si optimizarea modulelor în vederea mentinerii lor up-to-date pentru prevenirea vulnerabilitatilor. Aceasta masura previne identificarea vulnerabilitatilor la nivel global în platformele utilizate, vulnerabilitati de tip 0-day ce pot intercepta schimbul de date si implicit date cu caracter personal în interactiunile clientului cu platforma sau ale responsabilului de proces cu clientul si platforma;
Clasificarea tipurilor de acces de catre responsabilul de proces – grupuri de administrare, posibilitatea de a adauga sau sterge anumite drepturi pe un user cu acces deplin – personalizarea accesului în functie de necesitate;
Accesul la sistemele de procesare a datelor în care sunt procesate datele personale este posibil doar dupa ce persoana autorizata a fost identificata si autentificata cu succes (de ex. cu nume de utilizator si parola sau card cu cip/PIN), cu utilizarea masurilor de securitate cele mai performante. În cazul lipsei autorizatiei, accesul este refuzat;
Toate încercarile de accesare, atât cele reusite, cât si cele respinse, sunt înregistrate (ID de utilizator, computer, adresa IP utilizata) si arhivate într-un format conform regulilor de audit.
Combaterea riscurilor unor brese de securitate prin luarea masurilor de precautie din punct de vedere tehnic si organizatoric prin securizarea platformei si update-ul constant cu versiuni stabile ale acesteia;
Evitarea diferentierii între clienti prin mecanisme ce pot profila în mod pozitiv sau negativ persoana vizata. Din acest motiv , nu solicitam date cu caracter personal orientarea sexuala, interesele sexuale, sexul , religia, apartenenta la miscari sau grupari, etc. Clientii sunt liberi sa comande si sa aleaga ceea ce îsi doresc. Prin aceasta masura, consideram ca respectam integritatea persoanei si evitam orice urma de analiza/profilare pe baza acestor criterii;
Actualizarea politicii de confidentialitate si a Termenilor si conditiilor;
Instruirea responsabilului de proces cu privire la riscurile procesarii datelor cu caracter personal în afara platformei online.
Din punct de vedere al prelucrarii, datele cu caracter personal sunt prelucrate doar pentru scopurile pentru care s-a obtinut consimtamântul persoanelor vizate, inclusiv pentru scopurile paralele si pentru încheierea unui contract sau livrarea unui produs catre client, cerut de acesta.Suntem un grup de firme care activeaza pe piata sub numele de marca “pizza charlie ” si din care la acest moment fac parte firmele: Romanian Franchise Systems SRL, pizza charlie Est SRL si pizza charlie Nord SRL.Înregistrarea unui Utilizator/Cumparator în vederea contractarii legale a produselor presupune furnizarea unor informatii de baza privind persoana Utilizatorului/Cumparator.pizza charlie va mentine confidentialitatea datelor transmise de acestia pentru înregistrare si nu le va face publice, exceptând cazurile prevazute de lege si de acest Contract.Datele dvs. personale sunt importante pentru noi si ne angajam sa protejam confidentialitatea si securitatea acestora. Astfel, nu vom vinde, transfera, dezvalui si nu permitem accesul la date cu caracter personal unor terti care nu au legatura directa cu activitatea noastra.
Din punct de vedere al prelucrarii, datele cu caracter personal sunt prelucrate doar pentru scopurile pentru care s-a obtinut consimtamântul persoanelor vizate, inclusiv pentru scopurile paralele si pentru încheierea unui contract sau livrarea unui produs catre client, cerut de acesta.

Suntem un grup de firme care activeaza pe piata sub numele de marca “pizza charlie ” si din care la acest moment fac parte firmele: Romanian Franchise Systems SRL, pizza charlie Est SRL si pizza charlie Nord SRL.

Înregistrarea unui Utilizator/Cumparator în vederea contractarii legale a produselor presupune furnizarea unor informatii de baza privind persoana Utilizatorului/Cumparator.

pizza charlie va mentine confidentialitatea datelor transmise de acestia pentru înregistrare si nu le va face publice, exceptând cazurile prevazute de lege si de acest Contract.

Datele dvs. personale sunt importante pentru noi si ne angajam sa protejam confidentialitatea si securitatea acestora. Astfel, nu vom vinde, transfera, dezvalui si nu permitem accesul la date cu caracter personal unor terti care nu au legatura directa cu activitatea noastra.

CE CATEGORII DE DATE CU CARACTER COLECTaM sI PRELUCRaM

Datele personale pe care le prelucram sunt, în principal, datele dumneavoastra de identificare, de localizare, date de contact, adresa de email, numar de telefon, date de tranzactionare bancare, în cazul platilor cu cardul sau prin OP sau alte date personale pe care le colectam direct de la dumneavoastra atunci când deveniti clientul nostru, atunci când solicitati produsele si serviciile
noastre. În anumite cazuri, atunci când va furnizam o factura fiscala, prelucram si date precum cod numeric personal, serie si numar act identitate sau date bancare.

În general, colectam datele dumneavoastra cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel încât aveti mereu controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. De exemplu, primim informatii de la dumneavoastra astfel:

Când plasati telefonic o Comanda prin intermediul call-centerului pizza charlie ;
Când vizitati magazinele noastre pentru a plasa o Comanda
Când va creati un cont în sistemul Pizza Charlie online
De asemenea, atunci când vizitati site-ul sau folositi aplicatia mobila, putem prelucra informatii despre dispozitivele utilizate pentru accesarea acestuia si despre interactiunea dvs. cu aceste sisteme (detalii în sectiunea “Utilizare Cookie-uri”).

PRELUCRAREA DATELOR PRIN MIJLOACE VIDEO (MONITORIZARE VIDEO)

Unitatile Pizza Charlie sunt dotate cu sisteme de supraveghere video. Prin intermediul sistemelor de supraveghere video, colectam si prelucram înregistrari video în scopul asigurarii securitatii persoanelor si bunurilor, pazei si protectiei bunurilor, imobilelor, valorilor şi a materialelor utilizate în procesul de productie precum si pentru prevenirea si combaterea infractionalitatii.

Zonele supravegheate video cuprind:

zone de acces si spatii destinate publicului – intrarile in incinta zonei de lucru;
împrejurimile cladirilor pentru a proteja spatiile exterioare;
locurile de pastrare, depozitare si manipulare a materialelor si echipamentelor;
Nu sunt monitorizate zone în care exista un nivel ridicat al asteptarilor privind viata privata, precum vestiare, toalete sau alte locatii similare.
Informatiile sunt prelucrate în mod legal în conformitate cu:

Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor si normele de aplicare ale acesteia;
Hotarârea nr. 301 din 11 aprilie 2012 pentru aprobarea Normelor Metodologice a Legii nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;
Regulamentul UE 679/2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal;
Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal;
Decizia nr.174/2018 a Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal – ANSPDCP privind lista operatiunilor pentru care este obligatorie realizarea evaluarii impactului asupra protectiei datelor cu caracter personal.
În masura permisa de legislatia privind protectia datelor, pentru a ne îndeplini obligatiile contractuale si legale putem transmite sau permite accesul la imaginile înregistrate unor autoritati nationale sau unor furnizori de servicii.

Informatiile colectate sunt pastrate în forma electronica iar pentru protecţia acestora sunt implementate urmatoarele masuri tehnice şi organizatorice:

limitarea timpului de stocare a imaginilor conform cerintelor legale;
acces fizic restrictionat la spatiile unde se afla mediile de stocare (DVR-urile) pe care se stocheaza imaginile înregistrate;
limitarea accesului la imaginile care se deruleaza în timp real la angajaţi.
control acces logic la înregistrari. Numai administratorul de sistem are dreptul de a acorda,modifica sau anula dreptul de acces al utilizatorilor;
instruire privind cerintele legate de confidentialitatea datelor si acorduri deconfidentialitate;
SCOPUL ÎN CARE COLECTaM sI PRELUCRaM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

Procesarea datelor dumneavoastra se realizeaza în scopul desfasurarii urmatoarelor activitati:

Realizarea obiectului de activitate (spre ex. Procesarea comenzilor, livrarea produselor la adresa indicata de beneficiar, etc.);
Publicitate (Marketing): publicitate, promotii si oferte pentru produsele si serviciile noastre atunci când consideram ca pot fi în folosul dvs.;
Sondaje privind satisfactia clientilor: contactare dupa achizitie, de exemplu, pe tema satisfactiei fata de serviciile furnizate;
Obligatii legale financiar-fiscale;
Asigurarea securitatii angajatilor si clientilor nostri: monitorizarea video a activitatilor dinmagazinele noastre;
Solutionarea cererilor si/sau reclamatiilor formulate.
Îmbunatatirea experientei pentru utilizator prin retinerea anumitor setari sau preferinte;
Colectarea si prelucrarea datelor dvs are ca scop desfasurarea activitatii noastre în cât mai bune conditii pentru a va putea pune la dispozitie produse si servicii de cea mai buna calitate.

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesara pentru încheierea si executarea unui contract cu dumneavoastra. De asemenea, exista anumite prelucrari implicite acestor scopuri si impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila, precum si scopuri paralele activitatilor descrise.

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. În acest sens, putem trimite mesaje prin e-mail, SMS, telefonic, mobile push, webpush etc.

Comunicarile de marketing se bazeaza în general pe consimtamântul dumneavoastra prealabil. Va puteti retrage consimtamântul ulterior în orice moment accesând contul personal sau contactându- ne conform optiunilor din sectiunea Contact.

CINE ARE ACCES LA DATELE DUMNEAVOASTRa PERSONALE

Pentru derularea în bune conditii a activitatii noastre poate fi necesar ca datele Pentru derularea în bune conditii a activitatii noastre poate fi necesar ca datele sa fie accesate de catre o serie de angajati proprii; furnizori si angajati ai acestora. Furnizorii se refera la societati cu care avem relatii contractuale pentru o serie de servicii, incluzând dar fara a se limita la: furnizori de servicii IT, furnizori servicii de telefonie, furnizori de solutii integrate pentru call-center, furnizori de solutii pentru gestionarea comenzilor, furnizori de servicii bancare si de plati. În toate aceste cazuri descrise mai sus dezvaluirea datelor tale cu caracter personal este realizata în baza unui contract încheiat cu acesti furnizori, prin care acestia se obliga sa utilizeze datele exclusiv în scopul pentru care le-au fost încredintate, sa respecte obligatia de confidentialitate si de asigurare a securitatii datelor, precum si sa respecte toate prevederile legislatiei în vigoare cu privire la protectia datelor cu caracter personal.

De asemenea, putem dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal unor autoritati publice (Parchet, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului), în baza si în limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri justificate, expres formulate.

În ciuda masurilor de protectie luate pentru a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, în general sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existând riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

CÂT TIMP PaSTRaM DATELE DUMNEAVOASTRa CU CARACTER PERSONAL

Vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal cât timp aveti un cont în sistemul Pizza Charlie sau ramâneti în contact cu noi prin comenzi telefonice sau în magazine. Mentionam ca anumite date sunt pastrate pe o perioada conforma cu legislatia aplicabila pentru fiecare categorie de date în parte.

Puteti sa ne solicitati oricând stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii în situatiile în care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun, utilizând adresa de e-mail echarliepizza@gmail.com.

DREPTURI

Exercitarea drepturilor prevazute de legea 679 / 2016 (GDPR) revine în totalitate operatorului care are obligatia legala si de a-si desemna o persoana responsabila de prelucrarea datelor personale în interiorul organizatiei. pizza charlie are un responsabil cu protectia datelor desemnat, care poate fi contactat în scris la echarliepizza@gmail.com pentru solicitari privind retragerea consimtamântului, informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal sau exercitarea urmatoarelor drepturilor conform GDPR:

Dreptul la informare;
Dreptul de acces;
Dreptul la rectificare;
Dreptul la stergerea datelor ( „dreptul de a fi uitat”);
Dreptul la restrictionarea prelucrarii;
Dreptul la portabilitatea datelor;
Dreptul la opozitie.
Orice solicitare transmisa în legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal, beneficiaza de termenul de raspuns de 30 de zile cu posibilitate de prelungire atunci când exista motive justificate, conform legislatiei in vigoare.

Aveti de asemenea dreptul de a va retrage acordul pentru primirea unor informatii si oferte promotionale. Puteti realiza acest lucru fie din sectiunea Date Personale a sistemului Pizza Charlie fie trimitând un email la echarliepizza@gmail.com.

În cazul solicitarii stergerii datelor va rugam sa aveti în vedere ca este un proces ireversibil si în situatia în care veti dori sa apelati din nou la serviciile pizza charlie va fi din nou necesar acordul dumneavoastra pentru preluarea si prelucrarea acestor date.

Aveti dreptul sa depuneti o plângere la ANSPDCP cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal – Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, România; Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; e-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Daca aveti întrebari cu privire la datele dumneavoastra personale, daca doriti sa va exercitati drepturile sau aveti nelamuriri sau reclamatii legate de modul în care gestionam datele cu caracter personal, va rugam sa contactati Responsabilul de Protectia Datelor la adresa
de email echarliepizza@gmail.com.

UTILIZARE COOKIE-URI
Aceasta politica se refera la cookie-urile si paginile web operate de Romanian Franchise Systems srl si grupul de firme pizza charlie .

Ce sunt Cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Chrome, Firefox, Edge) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-drive-ul utilizatorului).

Despre cookies

Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.

Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele din urma sunt fisiere temporare ce ramân în terminalul Utilizatorului pâna la terminarea sesiunii sau închiderea aplicatiei (browser-ului web). Fisierele fixe ramân pe terminalul Utilizatorului pe o perioada în parametrii Cookie-ului sau pâna sunt sterse manual de utilizator.

În ceea ce numim “web 2.0”, “cookie”-urile joaca un rol important în facilitarea accesului si livrarii multiplelor servicii de care utilizatorul se bucura pe internet, cum ar fi:

Personalizarea anumitor setari precum: limba în care este vizualizat un site, moneda în care se exprima anumite preturi sau tarife, pastrarea optiunilor pentru diverse produse (masuri, alte detalii etc) în cosul de cumparaturi (si memorarea acestor optiuni) – generându-se astfel flexibilitatea “cosului de cumparaturi” (accesarea preferintelor vechi prin accesarea butonului „înainte” si”înapoi”)

Cookie-urile ofera detinatorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului în care sunt utilizate site-urile lor de catre utilizatori, astfel încât sa le poata face si mai eficiente si mai accesibile pentru utilizatori.

Permit aplicatiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse într-un anumit site pentru a crea o experienta de navigare mai valoroasa, mai utila si mai placuta;

Îmbunatatesc eficienta publicitatii online;

Un „Internet Cookie” (termen cunoscut si ca „browser cookie” sau „HTTP cookie” sau pur si simplu „cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul.

Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome)page12image22301744

Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.

Cookie-urile în sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, în cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.

Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) si nu mai sunt retinute o data ce utilizatorul a parasit website-ul si unele cookie-uri sunt retinute si refolosite de fiecare data când utilizatorul revine pe acel website (‘cookie-uri permanente’). Cu toate acestea, cookie-urile pot fi sterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setarilor browserului.

O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri în scopuri de: Cookie-uri de performanta a site-ului
Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
Cookie-uri pentru geo-targeting

Cookie-uri de înregistrare

Cookie-uri pentru publicitate

Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti: google.com, facebook.com, ali.

Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator.

Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor pot face unele site-uri imposibil de folosit.

Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu înseamna ca nu veti mai primi publicitate online, ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.

Cookie-urile NU sunt virusi! Ele folosesc formate plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. În consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou.

Deoarece nu pot îndeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.

Cookie-urile pot fi totusi folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anumit site cât si pe mai multe alte site-uri, cookie-urile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si în mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse în cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspândite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele. Iata câteva sfaturi care va pot asigura ca navigati fara griji însa cu ajutorul cookie-urilor:

Particularizati-va setarile browserului în ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.

Daca nu va deranjeaza cookie-urile si sunteti singura persoana care utilizeaza computerul, puteti seta termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.

Daca impartiti accesul la calculator, puteti lua în considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data când închideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.

Instalati-va si actualizati-va constant aplicatii antispyware.

Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site- uri. Astfel, împiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Asigurati-va ca aveti browserul mereu actualizat. Multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatând punctele slabeale versiunilor vechi ale browserelor.

Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate. Daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale. Cu o întelegere clara a modului lor de operare si a beneficiilor pe care le aduc, puteti lua masurile necesare de securitate astfel încât sa puteti naviga cu încredere pe internet.

Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa acceptecookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti înregistrat folosind cookie-urile, nu vei putea lasa comentarii.

Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula în “optiuni” sau în meniul de “preferinte” al browserului tau.

Securitate si probleme legate de confidentialitate

In general, browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:

Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se verifice ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit în mod constant în ambele sensuri informatii între browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine în parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate.

Desi foarte rar, acest lucru se poate întampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata).

Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookieurilor pe servere. Daca un website nu solicita browserului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru a pacali browserele în a trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile în scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important sa fiti atenti în alegerea metodei celei mai potrivite de protectie a